maandag 14 mei 2012

30 day challenge. Food


Heeee beautybloggers,

Zoals jullie misschien al wel hebben gezien, gaat deze 'tag' ook steeds meer rond onder bloggers. Ik heb hem bijvoorbeeld al gezien bij xxxcharr , en er zijn nog veel meer blogs waar deze tag een rol speelt.
Ik ben van plan om hem nu ook te gaan doen, en dan zie je 2 tot 3 keer per week deze leuke tag langskomen :)

De bedoeling van deze tag is dat mensen je in 30 dagen een stuk beter leert kennen, en je in 30 onderwerpen jezelf een beetje gaat voorstellen.
De eerste dag word bij mij food. Ik kan wel toegeven dat ik best een vreetzak ben, en deze keer laat ik mijn favoriete eten zien, of gewoon leuke plaatjes van eten.


Dit is toch wel echt mijn favoriete gerecht ! Zowiezo als ik in Italiƫ in een restaurant ben bestel ik spagetthi, gewoon omdat ik het lekker vind. Misschien klinkt dat saai, maar zo is het nou eenmaal.

Als ik zeg zomer, dan zeg ik ijs. Ik hou heel erg veel van de zomer, mijn favoriete toetje is daarom ook ijs. Dan is het Italiaanse schepijs niet te missen.

Ook heb ik nog wat leuke, random plaatjes met eten, die ik gewoon te leuk vond, om niet aan jullie te laten zien.

Do i need to say more?




cupcakes, cupcakes en nog eens cupcakes. Verslaafd? Neeeehoor, haha.

En ook nog een paar voor de gezonde snoeperds onder ons.



Dit was dan alweer de eerste dag. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, en al een beetje meer over mij te weten zijn gekomen.

Liefs,
simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten