dinsdag 15 mei 2012

Review Dr van der Hoog 3 minuten masker

Heeee beautybloggers,
Dr van der Hoog is voor de meeste mensen wel een bekend merk. De gezichtsmaskers zijn denk ik wel het meest bekende product wat dit merk verkoopt.
Zo liep ik laatst in de kruidvat, en toen zag ik de 3 minute masker tubes. Het leek mij wel leuk om een van deze tubes uit te proberen, aangezien ik wel goede reacties heb gehoord over de maskers van Dr van der Hoog.



Ik heb de oranje tube meegenomen, de Quick Boost met Jojoba olie.
" Vraagt je huid om een lekkere opfrisser, maar heb je weinig tijd? Met dit 3-minutenmasker geef je je gezicht snel een heerlijke boost. Het heeft een opwekkende en hydraterende werking en zorgt door de aanwezige vitaminen C en E voor een ideale energy-boost voor de vermoeide huid. "
Op het eerste gezicht ziet de tube er wel mooi uit, niet zo'n goedkope tube. Hij valt best wel op met die oranje kleur, en die zilveren letters.


Dit is het masker. Het masker is wit, en de substantie is naar mijn mening prima, niet te dik, maar ook zeker niet te dun.


Zo ziet het masker eruit als deze is uitgesmeerd, zoals ik al zij, hij smeerd heel gemakkelijk. Hij trekt niet in je huid, en word ook niet te hard als je hem een tijdje laat intrekken.

Minpuntjes:
  • Hij ruikt niet zo heel erg lekker.
  • De dop gaat verschrikkelijk stroef open, dus niet handig als je natte handen hebt.
Pluspuntjes:
  • Het masker is gemakkelijk aan te brengen.
  • Hij maakt mijn huid heerlijk zacht.
  • Mijn huid ziet er een stuk beter uit.

De 3 minute masker-tubes zijn te koop bij de kruidvat en kosten  €6.99. Ze hebben ze ook nog in de varianten Quick Restore met AloĆ« Vera, en en Quick Pure met Rozemarijn.

Hebben jullie dit masker al geprobeerd? Zoja, wat vonden jullie ervan?

Liefs,
simone


Geen opmerkingen:

Een reactie posten