woensdag 16 mei 2012

Style of the week #2


Heeee beautybloggers,

Vandaag, zoals beloofd weer een style of the week.
In de vorige style of the week heb ik een beetje uitgelegd wat het inhoud, dus als je dat niet gelezen hebt, moet je maar even hier kijken.
Deze week heb ik gekozen voor de style : 'flower power'. Nu denken jullie vast van: "flower power is toch hardstikke ouderwets?'', maar nee, deze flower power is gewoon heel subtiel, en iets voor in de lente.


1. Dit leuke jurkje past helemaal in het thema flower power, met die vrolijke kleurtjes en bloemenprintje. Ik kwam dit jurkje toevallig teggen op forever 21, en dat is ook de reden voor het thema van deze style of the week. Dit jurkje is dus te vinden op forever 21, en kost €19.75.
2. Als ik denk aan lente, bloemen en warmte, denk ik ook aan leuke hoedjes. Dus toen kwam ik op het idee om voor deze style of the week ook een hoedje uit te zoeken. Dit hoedje kwam ik tegen op h&m, en ik vond hem stiekem wel heel erg leuk. Dit hoedje heb je al voor €7.95 en is verkrijgbaar in zwart, lichtbeige en poeder.
3. Als het lente is, draag ik meestal ballerinas, omdat ze gewoon lekker luchtig, simpel en comfortabel zijn. Deze zwarte ballerinas hebben een leuk strikje op de voorkant, en zijn te koop bij van Haren voor €16.95 (nu afgeprijsd, normaal zijn ze €22.90).
4. Deze vrolijke hartjes-knopjes vond ik ook wel toepasselijk in dit thema, vooral door de kleur. Deze zijn te koop bij de h&m, en ze zitten in een pakje met 5 andere kleurtjes ; wit, grijs, lichtroze, lichtgeel en lichtgroen. Ze kosten €3.95.

Dit was alweer de style of the week van deze week.
Volgende week weer een nieuwe ;)

Liefs,
simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten