dinsdag 8 mei 2012

Music of the moment.

Heeee beautybloggers,

De welbekende 'tag' music of the moment, ik dacht, die kan ik ook wel eens een keer gebruiken.
Tegenwoordig ben ik veel aan het leren voor mijn examens, en ik ben zo'n persoon die zich absoluut niet kan concentreren als het helemaal stil is, dus heb ik de helft van de tijd muziek opstaan, en dan begin ik toch wel fan van een aantal liedjes te worden.



Als allereerste Balada, van Gusttavo Lima. Dit liedje heb ik nog niet zo lang geleden ontdekt, en ik heb het nooit zo met spaanse muziek, en muziek in die richting, maar toch vond ik dit wel een leuk nummer, die dus nu is toegevoegd aan mijn favoriete muziek van dit moment.



Dan Payphone van Maroon 5, ook een leuk nummer. Nu zag ik vanochtend dat een van mijn favoriete groepen deze ook heeft gecoverd. Ik vind het heel knap hoe deze meiden zichzelf kunnen begeleiden, door zelf een ritme te maken.

Dit waren ze weer, het zijn er helaas maar 2, maar ik beloof dat er volgende keer meer muziek zal verschijnen.

liefs,
Simone


Geen opmerkingen:

Een reactie posten