zaterdag 12 mei 2012

Inspiration : jumpsuits

Heeee beautybloggers,

Jumpsuits, ik denk dat iedereen ze wel kent. Deze "broekpakken" zijn de ideale musthaves voor dit seizoen. In 2008 kwamen de jumpsuits weer helemaal terug, en tegenwoordig zijn ze er in alle soorten modellen, kleuren en printen.
Omdat het bijna zomer is, wil ik jullie een aantal leuke jumpsuits laten zien.
Kijk gezellig mee ;)


Allereerst deze leuke jumpsuit. Ik vind de koraalkleur wel heel erg bij dit seizoen passen. Deze jumpsuit is te koop bij de h&m voor €9.95.



Toen ik een beetje aan het rond kijken was, kwam ik deze jumpsuite tegen. In de eerste instantie leuk hij mij niet zo leuk, maar toen ik hem beter ging bekijken, vond ik de print toch wel heel leuk.
Deze jumpsuit is al wat duurder dan de vorrige. Deze is te koop bij OTTO, en kost €39.95.

Jumpsuites hoeven natuurlijk niet altijd felle kleuren of printen te hebben, maar kunnen ook gewoon simpel zwart of wit zijn. Deze jumpsuit is gewoon simpel, en dat vind ik er wel leuk aan. Met een mooie opvallende ketting en leuke wedges eronder, kan je zo een leuke outfit maken. Deze jumpsuite is te vinden op wehkamp.nl en kost daar €24.95. 


Als laatste vond ik een bloemetjes-jumpsuit ook wel bij dit seizoen passen. Ook omdat deze zulke lichte kleurtjes heeft, en van die schattige roze bloemetjes. Deze leuke jumpsuit is te koop bij forever21 voor €19.75.

Dat waren ze alweer.
Welke jumpsuit vonden jullie het leukst?

Liefs,
simone

2 opmerkingen:

  1. Ze komen inderdaad weer in. Ik denk dat ik er ook maar een voor deze zomer moet halen. Ik vind de jumpsuit van forever21 echt super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen