vrijdag 11 mei 2012

Tag : Nailpolish addict

Heeee beautybloggers,

De nailpolish addict tag. Ik kwam deze tag toevallig tegen op nail-gloss.blogspot.com. Het leek mij wel een leuke tag om te doen, omdat ik natuurlijk zelf ook nagellak verslaafde ben.

1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf?
Ik heb van Essence de meeste nagellakjes. Maar die van Catrice vind ik iets fijner werken. Dus dan denk ik toch Catrice.

2. Glitter of geen glitter?
Glitter vind ik wel leuk en feestelijk staan, alleen je krijgt het er zo lastig af. En zonder glitters vind ik ook wel leuk staan. Dus dan kies ik toch voor geen glitter.




3. OPI, Chinaglaze of Essie?
Ik heb van OPI en van Chinaglaze geen lakje. Ik heb 1 lakje van Essie, en die vind ik heel erg mooi. Alleen heb ik laatst bij een vriendin een lakje van OPI uitgeprobeerd, en die vond ik wel heel erg mooi, en bleef goed zitten. Dus dan kies ik voor OPI.

4. Wanneer/hoevaak verander jij je nagellak?
Dat verschilt eigenlijk in wat voor een bui ik ben, en wat voor een soort nagellak ik op heb. Als ik mij verveel, wil ik nog wel eens een paar keer per dag van nagellak veranderen. Alleen als ik glitternagellak op heb, dan laat ik het er wel een paar dagen op zitten, omdat je die er zo moeilijk vanaf krijgt.

5. Wat is je favoriete kleur op je nagels?
Ik heb niet echt een favoriete kleur nagellak. Maar ik heb wel vaak roze of paars-tinten op mijn nagels.

6. Donker of felle kleuren?
Ik vind donkere kleuren, zoals donkerblauw, donkerpaars of donkergrijs wel mooi, maar ik vind felroze toch wel heel erg vet. Dus felle kleuren.

7. Welke nagellak draag je op dit moment?
Ik heb een french manicure op mijn nagels.

8. Matte nagels, yes or no?
Heb eigenlijk nog nooit matte nagellak op gehad, dus ik weet niet of het mij mooi staat, maar als ik het zo zie, kies ik toch voor een yes.

9. French manicure?
Ik heb nu french manicure op, en ik vind het er wel heel erg leuk uitzien.










10. Favoriete winter kleur?Oudroze of bordeauxrood vind ik wel hele mooie winterkleuren.

Ik vond het een hele leuke tag om te doen. En als jullie hem ook in willen vullen, dan mag je hem gewoon kopiƫren.

Liefs,
simone

1 opmerking: