woensdag 9 mei 2012

Review MAX eyepencils.

Heeee beautybloggers,

Ik liep laatst in de Action, en toen kwam ik deze oogpotloden tegen. Ik had al best goede reviews over deze oogpotloden gehoord, dus ik dacht, dan neem ik ze maar mee, want voor ± €0.80 kan ik die natuurlijk niet laten liggen.

Er lagen 3 verschillende pakjes, een met 3 groentinten, een met 3 zwarttinten en een met 3 blauwtinten. Ik heb al zat zwarte oogpotloden, en groen sprak mij niet zo aan, dus heb ik maar die met blauwtinten meegenomen.


Ik heb dus een donkerblauw/grijze kleur, een donderblauw/paarse kleur en een soort aquakleur.
Ik vind de kleuren zo op het eerste oog wel heel mooi, maar dat zegt natuurlijk niks over de kwaliteit.

Sorry voor de niet zo geweldige foto, maar ik heb de laatste tijd een beetje last van trilhanden. Hoe het komt weet ik niet. ;$
In ieder geval, dit zijn de swatches, alleen zit dr een of ander raar puntje bij de middelste, maar hoe dat komt weet ik niet.

De eerste is COL N014 Blue. Dit vind ik een mooie kleur, alleen als je hem aanbrengt, lijkt hij gewoon zwart, dus ik weet niet waarom ze hem in een pakje met blauwe tinten hebben gedaan.

De tweede is COL N056 Blue. Dit vind ik de mooiste kleur van de drie, omdat het een mooie felle kleur is, en die echt een beetje opvalt, en daar houd ik wel van.

De derde is COL N028 Blue. Dit vind ik ook een mooie kleur. Het is een donkerblauwe kleur, die neigt naar de paarse tinten.


Het fijne aan deze oogpotloden vind ik dat ze aan de achterkant een soort van sponsjes hebben gedaan. Hiermee kan je makkelijk een strak lijntje wat vervagen, zodat het minder streng lijkt.

Kortom, ik vind deze oogpotloden heel fijn.
Als ik ze een cijfer zou moeten geven wordt het toch een 7.

Liefs,
simone


Geen opmerkingen:

Een reactie posten