woensdag 9 mei 2012

Style of the week #1

Heeee beautybloggers,

ik heb iets nieuws bedacht (ik weet niet of het ooit al eens door iemand gedaan is, maar voor mij is het compleet nieuw :) ), namelijk style of the week. Dat houdt in dat ik iedere week een look samenstel, en die dan aan jullie laat zien.
Iedere week is het dan ook een ander thema. Ik zet ook de prijzen erbij, en waar je deze kleding kunt vinden, zodat als je het leuk vind, dat je er zelf ook even naar kan kijken.

Het eerste thema word : 'navy', een stijl die uitwijkt naar de marinekleuren, dus donkerblauw en wit, en denk aan streepjes.


1. Dit leuke gestreeptje jurkje zullen de meeste van jullie wel kennen, deze komt van de h&m en is te koop voor maar €9.95. Geen geld dus ;)
2. Ik zag deze clutch en ik vond m eigenlijk ook wel een beetje in dit thema passen, gewoon, met die blokjes enzo. Deze clutch komtr van de forever 21, en is te koop voor €12.75.
3. Deze schoenen zijn voor de meeste mensen denk ik ook wel bekend. Deze donkerblauwe vans zijn natuurlijk niet te missen in deze style of the week. Deze vans komen van de Omoda, voor sommige mensen niet zo'n bekende webshop/winkel. Zij verkopen schoenen voor dames, heren en kinderen en ze hebben ook een aantal tassen in hun collectie. Deze vans kosten €59.95.
4. Een blazer, die zie je de laatste tijd wel heel veel. Vandaar dat ik voor deze style of de week er ook een heb uitgezocht. Ik heb voor een donkerblauwe gekozen, om toch nog een beetje in het thema te blijven. Deze blazer komt ook van de h&m. Deze blazer is te koop voor €29.95.
5. En als laatste een basic kledingstuk, die bijna ieder meisje wel in haar kast heeft liggen. Een legging is onmisbaar, net zoals pantys, gewoon voor onder jurkjes of rokjes. Deze legging komt ook van de h&m en kan je kopen voor €9.95.

Dit was alweer de eerste style of the week. Ik hoop dat ik jullie een beetje geïnspireerd heb, haha.
Volgende week weer een ander thema ;)

Liefs,
Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten