maandag 7 mei 2012

Heee mede beauty-bloggers,

Een beautyblog, dat is wat ik altijd al wilde hebben. En nu is het zo ver,
ik kan deze blog mijn 'eigen' noemen, en daar ben ik trots op !

Ik zal eerst even wat meer over mijzelf vertellen.

Ik ben Simone en ik ben 15 jaar oud.
Schrijven is altijd al een grote hobby van mij geweest. Toen ik klein was,
schreef ik altijd kleine verhaaltjes, of gedichtjes, die ik dan in een schriftje
onder mijn matras bewaarde ;$

Ook een van mijn grote hobby's is paardrijden, paarden, en alles daar omheen.
Dit is ook al een groot deel van mijn leven een hobby van mij.

En net zoals andere beauty-bloggers zijn make-up en mode dingen die ik heel erg
leuk en interessant vind. Ook vind ik het leuk om dingen uit te proberen en mijn
ervaringen met een bepaald product met anderen te delen.

Nu weer even genoeg over mij, ik hoop dat jullie met veel plezier mijn blog zullen volgen,
en veel plezier zullen hebben van mijn posts !

veel liefs, Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten