maandag 14 mei 2012

Tag : als ik een ... was, dan was ik een ...

Heeee beautybloggers,
Sorry dat ik gister geen artikel heb geplaatst. Dit kwam omdat mijn internet eruit lag. Daarom komt er straks nog een extra artikel online.

Jaa, vandaag alweer een tag. Gewoon, omdat het kan, en omdat mij deze tag ook wel leuk leek om te doen.
De tag, als ik een ... was, dan was ik een ... kennen jullie misschien al wel. Ik heb hem al meerdere keren voorbij zien komen. Bijvoorbeeld bij Teskuh.nl en bij liefske.tk.

Als ik een maand was, dan was ik juli.
Omdat ik in juli jarig ben, en het dan meestal heerlijk zomerweer is. Ook omdat de zomer echt mij seizoen is, en ik een hekel heb aan de winter, en aan kou.

Als ik een dag was, dan was ik zondag.
Omdat zondag voor mij echt een rustdag is, aangezien ik maandag t/m vrijdag op school zit, en ik zaterdag de hele dag moet werken.


Als ik een tijdstip was, dan was ik 00:00
Omdat dat een begin is, van weer een nieuwe dag.

Als ik een planeet was, dan was ik mars.
Omdat dat de enige planeet is, die mij tebinnen schiet, en omdat ik stiekem ook een beetje verslaafd ben aan marsen.


Als ik een dier was, dan was ik een kat.
Omdat katten gewoon de hele dag kunnen slapen, en omdat ik, hoe dom het ook klinkt, een best lui iemand ben. Maar katten kunnen af en toe ook heel actief zijn, en dat ben ik ook wel weer.

Als ik een richting was, dan was ik zuid.
Simpelweg, omdat het in het zuiden meestal het warmst is.

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een spiegel.
Omdat mensen best wel eens mogen inzien, hoe mooi ze zijn, op hun eigen manier, doormiddel van een spiegel.

Als ik een vloeistof was, dan was ik water.
Omdat er in veel delen van de wereld waterschaarste heerst, en veel mensen geen schoon water hebben. En omdat water een van de dingen is, die mensen nodig hebben om te overleven.

Als ik een bloem was, dan was ik een klimop.
Omdat de klimop staat voor trouw, krachtig, duurzaam en onverwoestbaar.


Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano.
Omdat een piano een eeuwenoud instrument is, en waar altijd mooie muziek uit komt.

Als ik een gezichtsuidruk was, dan was ik een glimlach.
Als je een glimlach opzet, dan worden de meeste mensen in je omgevind ook vrolijk, en omdat een glimlach veel mooier staat dan een boos gezicht.

Als ik een kleur was, dan was ik groen.
Omdat groen staat voor bescherming, gezelligheid, creativiteit, evenwichtigheid en beleefdheid. Ik vind dat die woorden wel een beetje samenvatten wat/wie ik ben.

Als ik een emotie was, dan was ik liefde.
Omdat liefde een fijn gevoel is, en omdat liefde mensen vrolijker en gezelliger maakt.

Als ik een soort fruit was, dan was ik een appel.
Een appel is fris, zoet, en mooi van kleur.


Als ik een geluid was, dan was ik het geluid van een lachende baby.
Omdat dat geluid mij vrolijk maakt, en omdat ik de lach van een baby vaak wel heel schattig vind.

Als ik een element was, dan was ik water.
Zie het antwoord bij als ik een vloeistof was, dan was ik ...


Als ik eten was, dan was ik een zak marshmallows.
Omdat ik het heerlijk vind, om bij de bbq, of bij een kampvuur marshmallows te laten smelten. Ook omdat marshmallows voor mij een kampvuur een stuk gezelliger maakt, en ik ook wel een beetje vind dat het erbij hoort. Of gewoon om lekker in de chocolademelk te stoppen.

Als ik een plek was, dan was ik mooi, groot weiland met bloemen.
Ik vind het een mooi gezicht, om in een groot weiland te staan met bloemen, en dat mij ook een stuk vrolijker maakt.

Als ik een smaak was, dan was ik zoet.
Omdat zoet een smaak is, die ik het lekkerst vind, en ik denk dat dat wel voor meerdere mensen geld.

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een oog.
Ik geniet van alle kleine dingen die ik in het leven zie. En het zien van vrolijke mensen, maakt mij daarom ook blij.

Als ik een liedje was, dan was ik Payphone van Maroon 5.
Dat is nu een van mijn favoriete liedjes, en van dat liedje word ik meestal wel vrolijk.


Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar mooie pumps.
Omdat ik vind dat een paar pumps een feestoutfit/uitgaansoutfit helemaal afmaken.

Dat was de tag alweer. Als jullie willen, mogen jullie hem gewoon overnemen ;)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om hem te lezen.

Liefs,
simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten