donderdag 17 mei 2012

Review Catrice smokey eyes set

Heeee beautybloggers,
Vandaag weer een review voor jullie. Dit keer gaat het over de Catrice smokey eyes set. Deze kwam ik gister tegen, en ik had er wel goede reviews over gelezen, dus ik dacht, meenemen ! :)



Ik heb deze set meegenomen. Deze heet 040 Blue jeans.
Het zijn verschillende blauwtinten.


1. Dit is een lichte, beige kleur, die goed te gebruiken is als highliter, onder je wenkbrouw.
2. Dit is een wat donkerdere kleur, neigt een beetje naar grijs toe, en heeft shimmers. De shimmers vallen niet heel erg op als je hem aanbrengt.
3. Dit is de donkerste kleur uit het setje. Donkerblauw, en deze bevat ook weer shimmers, en ook deze shimmers vallen niet heel erg op.
4. Dit is een gel eyeliner. Makkelijk aan te brengen met het bijgeleverde kwastje.


Hier zie je de swatches van deze smokey eyes set. Ik vind de pigmentatie best goed, behalve dan de lichtste kleur. Zoals je kan zien kan je makkelijk boogjes maken met het kwastje en de gel-eyeliner.

Ik vind het een fijn palletje. Dit palletje is te koop bij de kruidvat, voor €4.49. Geen geld dus :)

Hebben jullie dit palletje al gescoord? Zoja, wat vinden jullie ervan?

Liefs,
simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten